ניהול מועדון לקוחות – רק עם מערכת CRM מתאימה

דף הבית » ניהול מועדון לקוחות – רק עם מערכת CRM מתאימה
כל חברה או ארגון שמכבד את עצמו בימינו, מתפעל בין היתר במסגרת שירותיו, גם מועדון לקוחות מסודר. זה יכול להיות מועדון לקוחות אקסלוסיבי ללקוחות פעילים במיוחד, או מועדון שכולל באופן אוטומטי את כל מי שרכש אי פעם מהחברה.

כל חברה או ארגון שמכבד את עצמו בימינו, מתפעל בין היתר במסגרת שירותיו, גם מועדון לקוחות מסודר. זה יכול להיות מועדון לקוחות אקסלוסיבי ללקוחות פעילים במיוחד, או מועדון שכולל באופן אוטומטי את כל מי שרכש אי פעם מהחברה.

אין זה משנה באיזה סוג של מועדון לקוחות מדובר, חשוב כי הוא ינוהל בצורה הכי יעילה שרק אפשר. בשורות הקרובות תלמדו מדוע ניהול מועדון לקוחות באמצעות מערכת CRM זו הדרך הטובה ביותר להשיג זאת.

ניהול מועדון לקוחות באמצעות CRM – כיצד זה עובד?

כל מי שנותן שירות יודע עד כמה חשוב להכיר כל לקוח, במיוחד כאלה קבועים ונאמנים ששייכים למועדון הלקוחות של הארגון. ניהול מועדון לקוחות באמצעות מערכת CRM יאפשר לכם לספק לכל לקוח את היחס האישי שהוא כה זקוק לו.

המערכת יוצרת למעשה עבור כל לקוח תיק אישי, עם כל המאפיינים הנדרשים והיסטוריית הפניות והרכישות שלו. כך בעת הצורך ניתן לשלוף את פרטי הלקוחות שעונים על מאפיינים מסויימים ולבנות את מועדון הלקוחות בצורה חכמה.

מועדון הלקוחות המובילים, הלקוחות שרכשו מוצר X או Y, לקוחות ששילמו להצטרפות למועדון לקוחות אקסקלוסיבי וכו' – המערכת תדע לשלוף ולנהל כל סוג מועדון לקוחות שתחליטו לגביו, ולאפיין את סוג הלקוחות המתאים לכל מועדון. מידע זה חיוני ביותר גם לניתוח מגמות רכישה והתקשרות עם החברה, וכמו כן עוזר להעניק שירות יוצא דופן עבור הלקוח.

חשיבות ההתאמה של מערכת ה-CRM לארגון

חשוב מאוד שמערכת ה- CRM שתבחרו תתאים באופן מושלם לארגון שלכם. מעבר לפן הטכני של התאמה לתשתיות התקשורת והמחשבים הקיימות, על התוכנה "לדבר" בשפת העסק – מבחינת סוגי הנתונים וכו'.

יש לקחת בחשבון כי הטיפול בלקוחות של משרד עורכי דין שונה מאוד מהטיפול בלקוחות של בית השקעה, ועל כן ניהול מועדון לקוחות שיתבצע על ידי תוכנה שלא מותאמת לארגון הספציפי רק יגרום לסרבול ותקלות במתן השירות, ולא באמת יעניק את היחס האישי שאתם מחפשים ללקוחותיכם.

תכונות נדרשות נוספות מהמערכת

מאחר וניהול מועדון לקוחות הוא עניין דינמי, חשוב מאוד לבחור במערכת CRM אשר גמישה לשינויים ותוספות בהתאם לצורך. רק כך תוכלו לבצע שינוים והתאמות נדרשות לפי צרכי הארגון, באפשרויות הפילוח של הלקוחות וכו' בצורה קלה ומהירה בעצמכם. רצוי אף לשקול שימוש במערכת הפועלת בענן, שכן באופן זה לא תהיו מוגבלים למחשב מסויים ותוכלו לתת שירות מכל מקום וללא הגבלה.

אולי יעניין אותך גם...
בעולם ניהולי קשרי הלקוחות, העמוס תוכנות ושיפורים, תוכנה אחת בולטת מעל ליתר: בואו להכיר את Microsoft Dynamics CRM.
ההחלטה על רכישת מערכת Dynamics CRM היא החלטה חשובה שכוללת שיקולים רבים. אבל, אל הליך ההתאמה ורכישת הרישיון של המערכת מצטרף גם הליך ההטמעה של המערכת בתוך הארגון. אז מהו אותו תהליך הטמעה ומה הדגשים בעת ביצוע הליך הטמעה שכזה?
מערכות Microsoft Dynamics CRM כבר מזמן הפכו לכלי העבודה העיקרי של ארגונים רבים מסביב לעולם. הליך ההתאמה וההטמעה של המערכת מוכרים לכולם אבל עדיין ישנם כמה דגשים חשובים שבלעדיהם הליך השילוב של המערכת בארגון עלול להפוך למעמסה מורכבת במיוחד.
שוק מערכות CRM סוער יותר מאי פעם, מאז כניסתה של חברת Microsoft לשוק השוק נפתח ולא מפסיק לספק לנו חדשות. המלחמה בין 2 המעצמות Microsoft CRM & Salesforce והגודש של מערכות מקומיות, מספק לנו כצרכנים מערכות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לקידום השיווק והמכירות שלנו.
לאור פניות רבות של לקוחות וכן לאור ערפל הגדול שיוצרים ספקים שונים בנושא תמחור עלויות תוכנה החלטנו להוציא מסמך המסכם ככל שניתן את הדעות בעד ונגד השכרת תוכנה. המסמך בא על מנת לתת למשתמש המתלבט, כלים לקבלת החלטה.
יש תקופות שבהן נדמה שאנחנו מוקפים סקרים, והדבר נכון במיוחד אחת לכמה שנים, לקראת בחירות לכנסת. אז נכנסת המדינה כולה לתזזית סקרנית, ואמצעי התקשורת מפרסמים סקר אחר סקר, בתקווה לחזות בהצלחה את תוצאות הבחירות. רובנו נתקלנו פה ושם במושגים מעולם הסקרים, וסביר להניח שגם בסוקרים טלפוניים שביקשו לשאול לדעתנו או להיכרותנו עם נושא או מוצר מסוים.
phone icon
webthenet עיצוב ובניית אתרים

כמה פרטים קטנים

דילוג לתוכן