מה זה CRM?

דף הבית » מה זה CRM?
כמנהלי ארגון אתם בוודאי יודעים שהקשר שלכם עם הלקוחות הוא הדבר החשוב ביותר לארגון שלכם, וכי ישנן מערכות crm רבות שאמורות לעזור לכם בכך. בשורות הקרובות נכיר לכם את המערכת שהכי כדאי לעבוד איתה כאשר מעוניינים במערך קשרי לקוחות מסודר וגם להגדיל את ההכנסות , ואנחנו מדברים על מערכת CRM מקצועית. מה זה CRM? הישארו עימנו ומייד תבינו.

תוכנת ניהול קשרי לקוחות: מה היא התוכנה, האם אנו זקוקים לה, ומה היתרונות שלה?

אז מזה בעצם תוכנת CRM?

כמנהלי ארגון אתם בוודאי יודעים שהקשר שלכם עם הלקוחות הוא הדבר החשוב ביותר לארגון שלכם, וכי ישנן מערכות crm רבות שאמורות לעזור לכם בכך.

בשורות הקרובות נכיר לכם את המערכת שהכי כדאי לעבוד איתה כאשר מעוניינים במערך קשרי לקוחות מסודר וגם להגדיל את ההכנסות , ואנחנו מדברים על מערכת CRM מקצועית. מה זה CRM? הישארו עימנו ומייד תבינו.

מה זה CRM?

אז מה זה crm? מערכת CRM (קיצור של Customer Relationship Management) היא הדבר הכי טוב שיקרה לארגון שלכם.

מדובר במערכת שמלווה את כל תהליכי השיווק, המכירה והשירות שלכם מול הלקוחות, ולמעשה מהווה את כלי התקשורת המרכזי שלכם עימם.

באמצעות מערכת CRM תוכלו להקים תיק וירטואלי עבור כל לקוח ובו כל הנתונים עליו, פרטים אישיים, היסטוריית התקשרויות, רכישות ופניות.

כשכל הנתונים נמצאים במערכת אחת מסודרת, הרי שהנציגים שלכם יוכלו לעבוד בצורה יעילה יותר, אתם כמנהלים תוכלו לדעת תמיד את מצב העניינים בארגון, לקבל החלטות מושכלות בהתאם, ובסופו של דבר התפוקה תעלה והארגון ימקסם את יכולותיו.

מזה מערכת CRM

האם באמת צריך מערכות CRM בארגון?

"מה זה CRM? אני לא זקוק לזה" – מנהלים רבים חשבו כך בעבר, אבל מרגע שהבינו יותר לעומק את המשמעות של מערכת שכזאת בארגונם והתנסו בה בפועל, הם כבר לא יכלו לחזור לאחור.

למשל, האם ידעתם כי ניתן לקלוט את המתעניינים (לידים) הישר מהאתר או דף נחיתה למערכת ה- CRM, ולבנות תהליך סדור של טיפול בהם כך ששום ליד לא ילך לאיבוד ויהיו יותר עסקאות, גם בתחום השירות

רק עם מערכת CRM תוכלו להעניק ללקוחותיכם שירות אישי וממוקד, שכן מרגע תחילת השיחה נותן השירות שלכם כבר יימצא בתיק הלקוח עם זמינות מלאה לכל המידע הנדרש, המערכת יודעת לזהות אוטומטית את הלקוח באמצעות מספר הטלפון או ת.ז, וניתן להתחיל לתת שירות מיידי.

וזה עוד לא הכל! עם תוכנת CRM תוכלו לצפות במגמות רכישה (מי רכש, מתי, דרך מי), לשלוח בקלות דיוור רלוונטי לקבוצת לקוחות ספציפיים, לנהל את הקמפיינים השיווקיים בצורה מושכלת יותר, ואף לעקוב אחרי קצב ההתקדמות של צוותי השירות והמכירה שלכם.

באופן זה תוכלו לדעת אם קיימת אבטלה סמויה או לחלופין, עומס על צוותים כאלו ואחרים. תוכלו לשייך אל הצוותים משימות, לקבוע את לוחות הזמנים ולקבוע נהלי עבודה מסודרים למען מיזעור הסיכוי לטעויות.

בסופו של דבר, מערכת CRM טובה עוזרת לעובדים לעבוד מהר יותר, כך שיעילותם עולה וההוצאות התפעוליות של הארגון פוחתות.

עוד אפשרות מעניינת שתציע לכם תוכנת CRM מתקדמת היא הקמה של תיקים גם עבור לקוחות פוטנציאליים (לידים), מה שיכול לעזור רבות בתזמון הפניות, מניעת כפילויות והגברת המכירות.

לא נשמע נהדר? אז בפעם הבאה שתשמעו את השאלה מה זהCRM ?  – אנחנו בטוחים שכבר תדעו מה לענות..

נשמע טוב, אבל האם גם העסק שלי זקוק לתוכנה כזו?

למערכת CRM טובה יש אינספור שימושים שונים ומגוונים, כך שכמעט כל עסק- קטן או גדול- יוכל להרוויח ממנה. הנה כמה מדדים שאלות אשר יכולים להצביע על כך שאתם זקוקים לתוכנה:

  • יש לכם צורך בריכוז מידע עדכני וזמין אודות כל המגעים מול כל לקוח כולל: פגישות,משימות, הצעות מחיר מיילים ועוד?
  • כמה לידים נכנסו מכל מקור הגעה ומה מצבם, כמה נסגרו כמה נפלו ולמה?
  • כמה הצעות הוצאתם לאחרונה וכמה מהם עומדים להיסגר
  • אתם רוצים להיות מסוגלים לזהות לקוחות ספציפיים, להתאים מוצרים ללקוחות, ולהעלות את רמת שירות הלקוחות.
  • מה הספק ותפוקה של כל נציג מכירות, כמה פגישות כמה הצעות כמה סגירות
  • אתם רוצים לייעל את פעילות החברה, להקצות מסימות לכל עובד ולוודא שאכן זה בוצע ואין פיגורים
  • אתם חשים שקשה לכם לנהל את הדו"חות השונים של החברה בקבצי EXCEL ולעקוב אחריהם.
  • אתם רוצים להיות מסוגלים לזהות ולנתח טרנדים והזדמנויות בשוק שלכם.
  • כל המידע שיש לכם (על החברה ועל לקוחותיה) מפוזר על פני כמה מערכות שונות, מה שגוזל ממכם זמן ומשאבים.

החלטנו שאנו רוצים מערכת קשרי לקוחות, אך אנו חוששים מהעלות הכספית. האם זה שווה את ההשקעה?

ישנם יתרונות רבים לשימוש בתוכנה לניהול קשרי לקוחות, כולל הגדלת ההכנסות של החברה, הקטנת העלויות והגברת היעילות. כאשר משווים תוכנות ניהול קשרי לקוחות לתוכנות אחרות, קל לראות שההשקעה משתלמת, משום שכמה מהיתרונות של המערכת מתקבלים באופן כמעט מיידי. להלן כמה מהיתרונות העיקריים:

  • מערכת CRM מרכזת ומארגנת בצורה נוחה ונגישה את כל המידע השיווקי ושירותי הקיים בחברה ומאפשר לכל עובד לקבל מידע זמין ועדכני לצורך ייעול עבודתו.
  • כל המידע, הטפסים והמסמכים מיילים נמצאים במקום אחד.
  • מערכת CRM מאפשרת לנהל את העסק בצורה צפויה ומאורגנת יותר, משום שהיא מדריכה אתכם, צעד אחר צעד, דרך השלבים השונים של כל תהליך אותו אתם מבצעים בחברה.
  • תוכנת ניהול קשרי לקוחות מאפשרת לכם ליצור דו"חות בקרה קבועים בצורה יעילה.
  • ניתן לשנות את המערכת בכל עת ולהתאים אותה לצרכי החברה המשתנים.
  • המערכת מונעת שכפולים של מידע ועוזרת לכם לנהל את חלוקת המטלות בין העובדים.
  • תוכנת ניהול קשרי לקוחות מייעלת את אופן שיתוף המידע בין כל המחלקות והעובדים, מה שמאפשר יעילות גבוהה יותר וביצועים טובים יותר.
  • המערכת מאפשרת ניתוח יעיל יותר של השוק בו אתם פועלים.

רוצים לשמוע עוד על מה זה תוכנת CRM? פנו אלינו עוד היום, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם!

אולי יעניין אותך גם...
בעולם ניהולי קשרי הלקוחות, העמוס תוכנות ושיפורים, תוכנה אחת בולטת מעל ליתר: בואו להכיר את Microsoft Dynamics CRM.
ההחלטה על רכישת מערכת Dynamics CRM היא החלטה חשובה שכוללת שיקולים רבים. אבל, אל הליך ההתאמה ורכישת הרישיון של המערכת מצטרף גם הליך ההטמעה של המערכת בתוך הארגון. אז מהו אותו תהליך הטמעה ומה הדגשים בעת ביצוע הליך הטמעה שכזה?
מערכות Microsoft Dynamics CRM כבר מזמן הפכו לכלי העבודה העיקרי של ארגונים רבים מסביב לעולם. הליך ההתאמה וההטמעה של המערכת מוכרים לכולם אבל עדיין ישנם כמה דגשים חשובים שבלעדיהם הליך השילוב של המערכת בארגון עלול להפוך למעמסה מורכבת במיוחד.
שוק מערכות CRM סוער יותר מאי פעם, מאז כניסתה של חברת Microsoft לשוק השוק נפתח ולא מפסיק לספק לנו חדשות. המלחמה בין 2 המעצמות Microsoft CRM & Salesforce והגודש של מערכות מקומיות, מספק לנו כצרכנים מערכות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לקידום השיווק והמכירות שלנו.
לאור פניות רבות של לקוחות וכן לאור ערפל הגדול שיוצרים ספקים שונים בנושא תמחור עלויות תוכנה החלטנו להוציא מסמך המסכם ככל שניתן את הדעות בעד ונגד השכרת תוכנה. המסמך בא על מנת לתת למשתמש המתלבט, כלים לקבלת החלטה.
יש תקופות שבהן נדמה שאנחנו מוקפים סקרים, והדבר נכון במיוחד אחת לכמה שנים, לקראת בחירות לכנסת. אז נכנסת המדינה כולה לתזזית סקרנית, ואמצעי התקשורת מפרסמים סקר אחר סקר, בתקווה לחזות בהצלחה את תוצאות הבחירות. רובנו נתקלנו פה ושם במושגים מעולם הסקרים, וסביר להניח שגם בסוקרים טלפוניים שביקשו לשאול לדעתנו או להיכרותנו עם נושא או מוצר מסוים.
phone icon
webthenet עיצוב ובניית אתרים

כמה פרטים קטנים

דילוג לתוכן