מערכת ניהול לידים – לגיוס לקוחות מקצועי הרבה יותר

דף הבית » מערכת ניהול לידים – לגיוס לקוחות מקצועי הרבה יותר
כל עסק משתוקק לגייס לקוחות חדשים בכל עת. הישענות על מעגל לקוחות קיימים אינה יכולה לגרום לעסק לצמוח ולהתפתח, ולכן זו הסיבה שנעשה מאמץ אדיר במרחב הווירטואלי לעודד לקוחות פוטנציאליים (ידועים גם בכינוי – לידים) להשאיר פרטים ולהתעניין בשירותים שלכם.

כל עסק משתוקק לגייס לקוחות חדשים בכל עת. הישענות על מעגל לקוחות קיימים אינה יכולה לגרום לעסק לצמוח ולהתפתח, ולכן זו הסיבה שנעשה מאמץ אדיר במרחב הווירטואלי לעודד לקוחות פוטנציאליים (ידועים גם בכינוי – לידים) להשאיר פרטים ולהתעניין בשירותים שלכם.

הדרך הטובה ביותר להתנהל נכונה אל מול הלקוחות הפוטנציאליים שלכם היא באמצעות מערכת ניהול לידים איכותית שתטמיעו בבית העסק שלכם.

מערכת מסוג מתקדם אף תעזור לכם במישורים נוספים כך שתוכלו להתנהל כעסק גדול ומצליח.

מערכת ניהול לידים – במה בדיוק מדובר?

קמפיין שיווקי איכותי בימינו הוא כזה שנשען ברובו על בסיס האינטרנט. יש לכם אתר בית, דפי נחיתה, אתם מפיצים פרסומות באתרי משנה, עונים בפורומים ובבלוגים, יש לכם אינסטגרם וגם פייסבוק.

כל אדם שמשאיר פרטים באחד האפיקים הללו הוא לקוח פוטנציאלי שחשוב לחזור אליו בהקדם על מנת לא לאבדו למתחרה. כאן בדיוק נכנסת לתמונה מערכת ניהול הלידים שלכם.

מערכת ניהול לידים היא מערכת שיודעת לאסוף את כל המידע על הלידים החדשים שלכם, פותחת עבור כל מתעניין תיק לקוח ומאפיינת את הקמפיין השיווקי עד תום.

המידע שמספקת מערכת שכזו הינו רב וכולל מאפיינים נבחרים על הלקוחות הפוטנציאליים שפנו, מהיכן הם פנו אליכם ואיזה קישור היה הפופולרי ביותר.

על כל זאת ועוד, מערכת ניהול לידים מתקדמת יכולה לתזמן את שטף הפניות חזרה למתעניינים ולעזור בתהליכי ההתנהלות בעבודה הפנימית של העסק שלכם. כך מצד אחד לא מפספסים שום לקוח פוטנציאלי אך מצד שני גם לא פונים אל מתעניין פעמיים.

כך בדיוק מתנהלת חברה רצינית שכבר יודעת בדיוק אל מי היא פונה חזרה, האם מדובר בלקוח שכבר התעניין או לא, מה גילו, מהיכן הוא בארץ ובאיזה קישור הוא בכלל השתמש כשנרשם, והכל מראש עוד לפני תחילת השיחה.

זוהי מקצועיות וזהו הרושם שמשאירים אצל הפונה להגדלת סיכויי ההתקשרות והמכירה.

מערכת ניהול לידים

מאפיינים נדרשים של המערכת

המערכת שתבחרו בה צריכה להיות חכמה וידידותית למשתמש. במידה והיא בנויה כך, אין צורך בהקדשת זמן לימוד רב מדי בעבודה עימה ונמנע בזבוז משאבים מיותר.

מערכת ניהול לידים איכותית אף תאפשר סנכרון מלא עם מערכות נוספות שפועלות בתחום שירות הלקוחות, המכירות והשירות בארגון כגון מערכת ה- CRM ומערכת ניהול המשימות. כך ניתן להבין האם קמפיין שיווקי אכן הצליח ולהשוות את סך הפניות לסך כל הרכישות לקמפיין ומה בדיוק נרכש.

במידה והמערכת אינה מאפשרת הפקת דוחות מסודרים בקלות, הימנעו מהתקשרות עם הספק.

אגב, חלק ממערכות ניהול הלידים אף מציעות גישה אליהן דרך האינטרנט ושירותי הענן בלבד, ובכך מאפשרות שימוש בהן מכל מקום ובכל זמן. רצוי לא לוותר על האפשרות הזאת כך שתוכלו לתת מענה ולהעניק שירות ללא שום מגבלה.

אולי יעניין אותך גם...
בעולם ניהולי קשרי הלקוחות, העמוס תוכנות ושיפורים, תוכנה אחת בולטת מעל ליתר: בואו להכיר את Microsoft Dynamics CRM.
ההחלטה על רכישת מערכת Dynamics CRM היא החלטה חשובה שכוללת שיקולים רבים. אבל, אל הליך ההתאמה ורכישת הרישיון של המערכת מצטרף גם הליך ההטמעה של המערכת בתוך הארגון. אז מהו אותו תהליך הטמעה ומה הדגשים בעת ביצוע הליך הטמעה שכזה?
מערכות Microsoft Dynamics CRM כבר מזמן הפכו לכלי העבודה העיקרי של ארגונים רבים מסביב לעולם. הליך ההתאמה וההטמעה של המערכת מוכרים לכולם אבל עדיין ישנם כמה דגשים חשובים שבלעדיהם הליך השילוב של המערכת בארגון עלול להפוך למעמסה מורכבת במיוחד.
שוק מערכות CRM סוער יותר מאי פעם, מאז כניסתה של חברת Microsoft לשוק השוק נפתח ולא מפסיק לספק לנו חדשות. המלחמה בין 2 המעצמות Microsoft CRM & Salesforce והגודש של מערכות מקומיות, מספק לנו כצרכנים מערכות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לקידום השיווק והמכירות שלנו.
לאור פניות רבות של לקוחות וכן לאור ערפל הגדול שיוצרים ספקים שונים בנושא תמחור עלויות תוכנה החלטנו להוציא מסמך המסכם ככל שניתן את הדעות בעד ונגד השכרת תוכנה. המסמך בא על מנת לתת למשתמש המתלבט, כלים לקבלת החלטה.
יש תקופות שבהן נדמה שאנחנו מוקפים סקרים, והדבר נכון במיוחד אחת לכמה שנים, לקראת בחירות לכנסת. אז נכנסת המדינה כולה לתזזית סקרנית, ואמצעי התקשורת מפרסמים סקר אחר סקר, בתקווה לחזות בהצלחה את תוצאות הבחירות. רובנו נתקלנו פה ושם במושגים מעולם הסקרים, וסביר להניח שגם בסוקרים טלפוניים שביקשו לשאול לדעתנו או להיכרותנו עם נושא או מוצר מסוים.
phone icon
webthenet עיצוב ובניית אתרים

כמה פרטים קטנים

דילוג לתוכן