כיצד תוכנת ניהול קשרי לקוחות מחזירה את ההשקעה

דף הבית » כיצד תוכנת ניהול קשרי לקוחות מחזירה את ההשקעה
הידעתם שלפי מחקרים שנעשו בעת האחרונה בארה"ב, תוכנת ניהול קשרי לקוחות נותנת לבעליה החזר כספי מדהים של 5.6 דולר (כ-20 שקלים נכון לכתיבת שורות אלה) על כל דולר שהושקע בה? ורוצים להיות אפילו יותר מופתעים? ההחזר על ההשקעה במערכת ניהול קשרי לקוחות העוזרת לחברה להבין טוב יותר תחומים כגון אינטיליגנציה עסקית, ניהול ביצועים ועריכת אנליזות, הוא אפילו גבוה יותר – 10.66 דולר (כמעט 40 שקלים) על כל דולר שהושקע בה!

מערכת CRM, יש תמורה בעד האגרה: כיצד תוכנת ניהול קשרי לקוחות מחזירה את ההשקעה

הידעתם שלפי מחקרים שנעשו בעת האחרונה בארה"ב, תוכנת ניהול קשרי לקוחות נותנת לבעליה החזר כספי מדהים של 5.6 דולר (כ-20 שקלים נכון לכתיבת שורות אלה) על כל דולר שהושקע בה?

ורוצים להיות אפילו יותר מופתעים? ההחזר על ההשקעה במערכת ניהול קשרי לקוחות העוזרת לחברה להבין טוב יותר תחומים כגון אינטיליגנציה עסקית, ניהול ביצועים ועריכת אנליזות,

הוא אפילו גבוה יותר – 10.66 דולר (כמעט 40 שקלים) על כל דולר שהושקע בה!

המחקרים בישראל בקרב עסקים קטנים ובינוניים, התמקדו בתקופת ההחזר והנתונים מציגים שבמרבית המקרים תקופת החזר ההשקעה על תוכנת ניהול לקוחות היא בין 3 ל 4 חודשים.

תוצאות מחקרים אלה מבהירות שתובנות עסקיות המושגות באמצעות מערכת CRM חכמה משפרות את "השורה התחתונה" של כל חברה.

בעזרת תוכנת CRM, עסקים יכולים לקבל החלטות עסקיות אסטרטגיות אשר יפיקו יתרונות רבים עבור העסק. בנוסף, שימוש בתוכנת קשרי לקוחות טובה מציב את החברה

בעמדת יתרון מול המתחרות שלה.

הבה נבחן לעומק דרך אחת מתוך הדרכים הרבות אשר בהן תוכנות ניהול קשרי לקוחות, כגון Microsoft Dynamics CRM ו- FollowUp CRM מעניקות למשתמשים בהן החזר גבוה על ההשקעה.

Microsoft CRM, למשל, יכולה למפות את התהליכים השונים המתנהלים בעסק בכל רגע נתון, וניתן לתכנת אותה כך שתעקוב אחר כל צעד ושלב בתהליך המכירה.

השימוש בתוכנה מספק לחברה את האפשרות לקבל מידע מדויק על כל לקוח ולקוח ו"שלב מכירה" שלקוח נמצא בו.

בתמונה הבאה, למשל, אתם יכולים לראות כיצד מנהלת תוכנת ניהול לקוחות את כל הפניות (לידים) שנקלטו בארגון – בחלון אחד בלבד. מצד שמאל תראו תפריט פשוט להבנה,

אשר דרכו ניתן לבחור איזה מידע מעניין אתכם כרגע (ניתן לבחור בכמה סוגי מידע), ובמרכז המסך למעלה ניתן לבחור אילו תיקים או פעילויות להציג בתוך אותו מידע.

תוכנת ניהול לקוחות

מערכת ניהול קשרי לקוחות תמפה עבורכם את התהליכים הדרושים, וכך בכל פעם שתשלימו צעד בתהליך, המערכת תודיע לכם מהו הצעד הבא שיש לעשות.

כך גם תוכלו לדעת תמיד, בלחיצת כפתור, באיזה שלב נמצא כל לקוח – מה שיאפשר לכם לזרז תהליכים תקועים.

התוצאה של ניהול טוב ומאורגן יותר של לקוחות, היא כמובן סגירת יותר עסקאות וקיצור משך העסקה.

עדיין לא השתכנעתם? בואו נסתכל על כמה שימושים אפשריים נוספים שניתן לעשות באמצעות מערכת ניהול קשרי לקוחות:

  • אתם יכולים לקבל תובנות עסקיות על החברה שלכם בעזרת לוחות ממוחשבים קלים לקריאה.
  • אתם יכולים ליצור תחזיות ואנליזות במטרה לזהות מכירות מפתח ותרחישים אפשריים בשוק.
  • אתם יכולים ליצור דוחות אד-הוק כך שתמיד תהיה לכם גישה מיידית בדיוק לדבר המסויים לו אתם נזקקים.
  • אתם יכולים לבחון מדדי ביצוע מרכזיים בזמן אמת דרך מדדים שהגדרתם מראש.

רוצים לשמוע עוד על הדרך בה תוכנת ניהול לקוחות יכולה לעזור לכם לחסוך כסף ולשפר ביצועים? צרו עמנו קשר עוד היום, ואנו נשמח לעזור בכל הקשור לתוכנת ניהול קשרי לקוחות!

אולי יעניין אותך גם...
בעולם ניהולי קשרי הלקוחות, העמוס תוכנות ושיפורים, תוכנה אחת בולטת מעל ליתר: בואו להכיר את Microsoft Dynamics CRM.
ההחלטה על רכישת מערכת Dynamics CRM היא החלטה חשובה שכוללת שיקולים רבים. אבל, אל הליך ההתאמה ורכישת הרישיון של המערכת מצטרף גם הליך ההטמעה של המערכת בתוך הארגון. אז מהו אותו תהליך הטמעה ומה הדגשים בעת ביצוע הליך הטמעה שכזה?
מערכות Microsoft Dynamics CRM כבר מזמן הפכו לכלי העבודה העיקרי של ארגונים רבים מסביב לעולם. הליך ההתאמה וההטמעה של המערכת מוכרים לכולם אבל עדיין ישנם כמה דגשים חשובים שבלעדיהם הליך השילוב של המערכת בארגון עלול להפוך למעמסה מורכבת במיוחד.
שוק מערכות CRM סוער יותר מאי פעם, מאז כניסתה של חברת Microsoft לשוק השוק נפתח ולא מפסיק לספק לנו חדשות. המלחמה בין 2 המעצמות Microsoft CRM & Salesforce והגודש של מערכות מקומיות, מספק לנו כצרכנים מערכות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לקידום השיווק והמכירות שלנו.
לאור פניות רבות של לקוחות וכן לאור ערפל הגדול שיוצרים ספקים שונים בנושא תמחור עלויות תוכנה החלטנו להוציא מסמך המסכם ככל שניתן את הדעות בעד ונגד השכרת תוכנה. המסמך בא על מנת לתת למשתמש המתלבט, כלים לקבלת החלטה.
יש תקופות שבהן נדמה שאנחנו מוקפים סקרים, והדבר נכון במיוחד אחת לכמה שנים, לקראת בחירות לכנסת. אז נכנסת המדינה כולה לתזזית סקרנית, ואמצעי התקשורת מפרסמים סקר אחר סקר, בתקווה לחזות בהצלחה את תוצאות הבחירות. רובנו נתקלנו פה ושם במושגים מעולם הסקרים, וסביר להניח שגם בסוקרים טלפוניים שביקשו לשאול לדעתנו או להיכרותנו עם נושא או מוצר מסוים.
phone icon
webthenet עיצוב ובניית אתרים

כמה פרטים קטנים

דילוג לתוכן